Ruilen en retourneren
Ben jij toch niet zo verliefd geworden op je onlangs aangeschafte sieraden? Dat kan natuurlijk. Bij All My Essentials heb je 7 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Betreft het een omruiling? Dan zullen wij deze kosten voor jou vergoeden!
Hoe stuur je een bestelling terug?
Als je een bestelling wilt retourneren verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Geef in de mail aan wat de reden is van retour. De reden aangeven is natuurlijk niet verplicht, maar wij willen dit graag weten om onze service te verbeteren. Via een PostNL servicepunt kun je de bestelling retourneren. Plak de retoursticker over je eigen adres heen.
Het pakket kun je sturen naar:
All My Essentials
T.a.v. Webshop retouren
Ridderzwam 5
3903 GJ Veenendaal
Nadat je het pakketje hebt ingeleverd bij een PostNL punt, krijg je een ontvangstbewijs (van PostNL). Bewaar het bewijs totdat je retour geheel is afgehandeld. All My Essentials neemt contact met je op als je retourbestelling in goede orde is ontvangen.
Retourafhandeling
Binnen een week nadat je je hebt bedacht en dit bij ons hebt aangegeven, geven wij jou je geld terug via de door jou gekozen betaalmethode. De terugbetaling wordt pas verwerkt als wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. Je kunt de artikelen, op oorbellen na, passen. Een retourartikel dient in dezelfde staat moeten worden teruggestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor gebruiksschade.
Vragen?
Heb je verder nog vragen over een product of wil je meer informatie over de retourmethode?
Neem dan contact op met onze klantenservice: info@allmyessentials.nl
Wij helpen je met liefde verder!